Cute Bunnies Sharing A Heart

Sunday, January 30, 2011

PErlUkaH

Herm malam ni tiba-tiba  lak teringat kat seseowg tUt! bila nmpak die on die nye muKa bku (FB) .. teringat lak die ckp yang aku ni dah sombong dan x pedulikan die dah skang ni..yela tegur pun tak nak. Tp kenapa aku perlu buat semua tu???Perlukah aku amek tahu sal die, jaga keperluan die.. mcm dl2...  Yela die dah jadi xBf aku since last yeAr lagi. Knp aku putUs dgn die??? xyAh la cite kAn sat lg pnjg bejela plak! biAr aku , familY n Allah je yg tahu sgalanya... 
Mmg ckup terasa bila aku kehilangan die. yela kami dh couple nk msuk 4 tahun dah xsilap aku.Kalau kami msih bsama tahun ni dah msuk 5 tahun dah. Lama? Mmg lama dan sampai hari ni kenangan bsama masih lagi bermain di kotak fikiran aku. Macam2 dah aku lalui bila bersama die. gembira,bahagia, sakit, keciwa segalanya cukup pakej la. hehe Sebab tue lah sampai hari nie semua kenangan yang aku lalui masa bersama die dulu  segar lg di ingatan aku. Tp life must go on.. Die dah pun bertunang dgn seseorang yang aku percaya mampu menjaga dan menyayangi die sampai bila-bila. Dan yang pasti lagi die akan mendirikan rumah tangga pada bulan Jun 2011, yup! this year!!  Sabo2. 
Memang patut la kan kalau aku ni buat tak hiraukan die lagi kan.. aku cuba  melarikan diri dari die dan hidup die.. aku xnak gangu kehidupan die dan tunang die lagi. Kalau tunang die tahu kami masih lagi berhubung msti tunang die kecik ati kan..aku pn pernah rasa bila dgngu ngan xgF die dl.. masya allah xnak dah rasai nye utk kali ke 2.. aku bkan tak sayang, tapi aku tak dapat nak trima die walaupun sebagai kawan.. Tak tahu la mungkin hati ini masih lagi xdapat nak terima yang hubungan kami ni dah tak ada.  Walau macammana pun aku sentiasa mendoakan akan kebahagiaan die di samping insan tersayang.. 
kami berpisah ngan tiba2. Aku pun ntah la nak kate rela, mmg xrela.. Aku mula tmbah2 sedih bila aku teringatkan keluarga die,trutama skali akak dan ayah die. aku mmg rapat giler2 lah dengan family die. Akak ngan ayah baikkk sgt dgn aku.Smpai hari ini pun aku msih menyayangi diowg wlaupun mungkin diowg dah xsuka aku mcm dulu dh.. Bila dok termenung memang meleleh la air mata nih teringat kan diowg. Bila raya tringat lak rendang ayah! Bila nk masak atau nk buat kuih ke kek ke tringat la kat akak . Akaknye terer masak tau! hehe mcm2 mana pun aku ttap love diowg smpai bila2.. 
Aku dah cakap ngan die ats sbb ape aku bsikap mcm tu. aku harap die paham situasi aku lepas ni. Siap pesan tu xyah jemput aku p kenduri nikah die. hahaha sedih weh!! Die sntiasa d hati aku wlaupun kami masing2 dah ada kehidupan sndiri.. Faham la kite msing2 perlu menjaga hati insan y lebih menyayangi kite.. Janganla kecewakan insan yg kau sayangi tuk kali ke 2 seperti mana pernah kau buat kat aku dl.. Hargai la die. Mgkin ini dah ttulis dari tuhan tuk kite.. Segala yang die tetapkan adalah yg terbaik tuk kite.. bersyukur..





No comments:

Post a Comment