Cute Bunnies Sharing A Heart

Monday, February 7, 2011

laye cina @ terengganu

Malas nye nk menaip tu y lambat nk share cite p belaye cina kat Ganu Kite hahaha... Bkn niat pun nak pegi sbnarnye.. tp oleh kerana housemate ms stdy aku nikah kawin ari tu dan ade orang yang sudi menemani aku pegi sana jadi sampai la aku ke terengganu tu... kalau tak,xde nye aku nak pegi umah die sorang2.. dah la jauh. hahaha sesat lak tu masa ontheway nk pegi sana.. umah die dekat felda belare,terengganu. Boleh tahan meriah gak la majlis die.. yela pengantin perempuan dan lelaki sama2 cantik sama hensem! selamat pengantin baru ye lini dan pasangan nye farouq. semoga korang bahagia hingga ke anak cucu..







Siapa la yang baik hati sangat yang nk temani aku pegi terengganu tu yekkk??  jeng je jengggggggggg!!




 hahaha mr mashimaro ku laa... sentiasa bersama ku. die drive dari kuantan ke terengganu.. dan aku lak dari kelantan ke terengganu.




Next destinasi aku pas felda belare... jalan-jalan sama my mr mashi laa.. yela sbulan tak jumpa rindu btimbun-timbun tahu x???  Kami pegi lepak tak silap name tempat tu Dataran Syahbandar. Best gak la lepak situ. Aku dapat rasa suasana macam lepak kat benteng di kuantan jekk.











No comments:

Post a Comment