Cute Bunnies Sharing A Heart

Wednesday, February 9, 2011

meningkat lagi usia ku


hapy birthday for meeeee!!!
haha 22thn dh umo aku tahun ni.. cepat je masa blalu rasanyee. bsyukur sangat pada Allah s.w.t kerana masih mberi nafas tuk aku hidup di dunia yang penuh dgn macam-macm ni..

Dalam hapy2 pun terharu pun ada. Die yang btahun-tahun menjadi org first wish birthdy aku msih mengekalkan owg first nye wish.. 8hb pagi2 tu dh coll tuk wish my birthday. Kalau dekat leh makan ikan dh ngan die. thnkz HERY krn msih ingt birthday ira.  Tak lupa ngan kwan segenap ceruk wish besday aku. Dgn wish pun dh rs hapy sgt2 dah.. thnkz too all wish my besday. 


Ade owg tnye xcelebrate ngan owg tsayang ke?? hehe Dgn mr mashi akan d smbut ujng bln 3 nti coz kami tnggU ade 2 lagi tarikh istimewa dlm idup kami.. sbulan je kene tngguh.. leh sabo lagi. 

Tp xbest tahun ni coz adik2 aku semua dok jauh ngan aku. Jadi tadi aku ,mami dan baba jek kuar mkn.. Sedih coz mcm snyi jek tnpa adik2 ku tsyg.. Tp dlm sedih2 pun order maknan mak oiiii bak kata baba ' mkn smpai muntah' hahaha.. order mkn mcm adk2 aku ade je padahal mkn btiga jekkkk.. adeh la mmg nk tmuntah la td... pic y smpat aku snap. xmnyak pun skadar nk wat semak dlm post ni je.. hahaha

dap minum tea tarik mami

muncung baba mkn nape xtahu

menunggu mknan ku smpai


pizza mkn bramai2

ini saya yang punyaa...


ini pun beramai2..

jemput mkn ye smuaa..

No comments:

Post a Comment